Op dit moment kan het erg druk zijn wanneer u ons belt. Mocht dat zo zijn dan raden wij u aan op een later moment opnieuw te bellen of gebruik te maken van het contactformulier. Excuses voor het ongemak.

Lukt het niet om op tijd te betalen? Dan kunt u ons vragen om een betalingsregeling. Dat houdt meestal in dat we wat soepeler omgaan met de betalingstermijnen. Het kan ook betekenen dat we in overleg met u het termijnbedrag wat verlagen. Het belangrijkste is dat we samen tot een oplossing komen, die voor u haalbaar is.
U kunt een betalingsregeling aanvragen via ons contactformulier.
Bellen mag ook, we leggen u graag uit hoe u een betalingsregeling kunt aanvragen en wat de mogelijkheden en de voorwaarden precies zijn. U kunt ons ook een brief sturen. Ons postadres is:
Noordelijk Belastingkantoor
Postbus 88
9700 AB Groningen

Noem in ieder geval uw naam en het aanslagnummer.

Geef ook altijd aan in hoeveel termijnen u wilt gaan betalen. Wij bekijken dan of we ‘ja’ kunnen zeggen op uw verzoek. En wat we precies kunnen afspreken. Dat hangt ook af van uw financiële situatie; daar zullen we u dus naar vragen. Hou er wel rekening mee dat er een grens zit aan het aantal termijnen. Meestal mag u er met een betalingsregeling wat langer over doen, maar wel altijd binnen een redelijke tijd.

U kunt om een betalingsregeling vragen op het moment dat u een aanslag heeft gekregen, maar ook als wij u een herinnering, aanmaning of dwangbevel hebben gestuurd. Heeft u een andere vraag? Neem dan contact met ons op.